​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

ویژگی های سرورهای نسل 11 اچ پی

ویژگی های سرورهای نسل 11 اچ پی

 

کمپانی HPE همواره تلاش می‌کند تا رضایت کاربران و مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن جلب کند. این کمپانی در اول نوامبر سال  2022 نسل جدیدی از سرورهای HPE ProLiant خود را معرفی کرد. این نسل جدید، نسل 11 از سری سرورهای قدرتمند HPE است که تجربه ابری بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد و قادر است به تامین انرژی در محیط‌های هیبریدی و تحول دیجیتال کمک کند. در این مقاله به بررسی ویژگی های سرور های نسل 11 اچ پی می‌پردازیم.

ویدئو زیر به به معرفی سرورهای نسل 11 از شرکت HPE پرداخته است:


 

 

ویژگی های سرورهای HPE ProLiant Gen11

سرورهای HPE ProLiant Gen11 یک مجموعه از سرورهای تولید شده توسط شرکت HPE هستند. این سرورها با هدف رفع نیازهای مختلف کسب‌وکارها، با ویژگی‌ها و مشخصات مدرن به منظور ارائه عملکرد قدرتمند، قابل اعتماد و قابل مقیاس طراحی شده‌اند. سرورهای نسل 11 در مقایسه با نسل های قبلی برای برنامه‌هایی با سختی بالا دو برابر پهنای باند I/O بیشتر را ارائه می‌دهند، همچنین برای بهبود در بارهای کاری بالا 50 درصد هسته بیشتر در هر CPU سرور پشتیبانی می‌کنند.

 

ویژگی های سرورهای HPE ProLiant Gen11

 

امنیت بالاتر در سرورهای HPE نسل 11

امنیت در این نسل از سرورها مورد توجه قرار گرفته است که با HPE Silicon Root of Trust تامین می‌شود. یک مکانیزم امنیتی که از کد میان‌افزار در برابر بدافزارها و باج‌افزارها محافظت می‌کند. تراشه Root of Trust یک تراشه امنیتی تعبیه شده سفارشی است که از سیستم عامل محافظت می‌کند و تضمین می‌کند که نمی‌تواند کد سیستم عامل به خطر افتاده را اجرا کند. همچنین کد را تأیید می‌کند تا مطمئن شود که توسط بدافزار به خطر نیفتاده است.

 

امنیت بالاتر در سرورهای HPE نسل 11

 

پهنای باند بیشتر در ورودی/ خروجی(I/O)

پهنای باند در سرورهای HPE Gen11 نسبت به نسل قبلی سرورهای HP دو برابر شده است که همین امر باعث افزایش سرعت سرورهای نسل 11 می‌شود. این افزایش در پهنای باند به سرورها امکان می‌دهد تا داده‌ها را با سرعت بالاتری از ورودی به خروجی منتقل کرده و عملکرد بهتری را ارائه دهند. در نتیجه، سرورهای HPE Gen11 قادر به پردازش سریع‌تر و پاسخگویی بهتر در برابر بارهای کاری سنگین و برنامه‌های حجیم هستند.

 

استفاده از نسخه iLO6 (آپدیت شده نسخه iLO5)

آخرین آپدیت نرم‌افزارiLO  به نام iLO6 همزمان با سرورهای نسل 11 به بازار عرضه شده است. این نسخه جدید دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که برای مدیریت و امنیت سرورها بسیار حائز اهمیت است. یکی از ویژگی‌های مهم iLO6 قابلیت تایید و احراز هویت اجزای دستگاه است.

 

استفاده از نسخه iLO6 در سرورهای HPE نسل 11

 

با استفاده از پروتکل امنیتی و مدل داده SPDM (Server Platform Data Model)، می‌توانید از صحت و اعتبار قطعات سخت‌افزاری سرور اطمینان حاصل کنید. این احراز هویت، امکان اعتماد به سلامت سخت‌افزاری سرور را فراهم می‌کند و مانع استفاده از قطعات تقلبی یا مشکوک می‌شود. این امر بهبود امنیت سرورها و کاهش ریسک تهدیدهای امنیتی را به همراه دارد. در ادامه برخی از ویژگی های iLO6 بیان شده است:

 

ویژگی های iLO6 در نسل 11 اچ پی

  • قابل استفاده در تمامی سرورهای HPE ProLiant Gen11
  • پشتیبان گیری و بازیابی iLO  
  • ارائه کنترلهای رابطه iLO  
  • مدیریت انرژی
  • قابلیت مدیریت فریمور توسط مدیر سرور
  • بازیابی ایمن فریمور
  • احراز هویت دو مرحله‌ای با هدف افزایش امنیت سرور
  • مدیریت ماژول iLO Federation


 


بیشتر بخوانید: iLO چیست؟ 


 

استفاده بهینه تر از HPE GreenLake در سرورهای HPE نسل 11

با استفاده از HPE GreenLake در سرورهای نسل 11، شما می‌توانید از مزایایی مانند افزایش انعطاف‌پذیری، کاهش هزینه‌ها و پیاده‌سازی سریع‌تر سرورها بهره‌برداری کنید. همچنین شما نیازی به تملک و نگهداری زیرساخت‌های IT ندارید و می‌توانید به جای آنها تمرکز خود را بر روی فعالیت‌های اصلی و استراتژیک شرکت بگذارید. به طور خلاصه، استفاده از GreenLake در سرورهای نسل 11 به شما امکان می‌دهد تا سرورها را به صورت خدمتی مدیریت کنید و از مزایای ارائه شده توسط این مدل خدمات مبتنی بر ابر استفاده کنید.

 


بیشتر بخوانید: GreenLake چیست؟ 


 

عملکرد قدرتمند سرورهای جدید نسل 11 HPE

 

عملکرد قدرتمند سرورهای جدید نسل 11 اچ پی

 

سرورهای HPE ProLiant نسل 11 با استفاده از پردازنده‌های پیشرفته مثل پردازنده های Intel Xeon Scalable نسل چهارم و معماری مدرن، عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهند. این سرورها قابلیت پردازش موازی و اجرای بارهای کاری سنگین را بهبود می‌بخشند.

 

بهره وری انرژی بهتر در سرورهای نسل 11 اچ پی

سرورهای HPE نسل 11 با مصرف انرژی کمتری عمل می‌کنند و در عین حال عملکرد بالا را تضمین می‌کنند. این امر به شما کمک می‌کند هزینه‌های عملیاتی را کاهش داده و بهره‌وری انرژی را افزایش دهید.

 

خرید سرورهای HPE نسل 11 از شرکت دالمن افزار پارسه

شرکت دالمن افزار پارسه با دارا بودن رتبه اول فروش انواع سرور HP در ایران، به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان سرور و قطعات سرور شناخته می‌شود. شما می‌توانید با خرید سرور HP و انواع سرور نسل 11 از شرکت دالمن افزار پارسه از تمامی خدمات پس از فروش مجموعه ما از جمله 12 ماه گارانتی و تضمین اصالت کالابهره‌مند شوید. برای خرید و دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 43629-021 با ما در ارتباط باشید.     

 

 

برای استعلام قیمت سرور hp کلیک کنید.

 دالمن افزار پارسه رتبه اول فروش سرور hp در ایران

 


نویسنده: محبوبه فغانی نرم 


 

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده
مهدی گفت:
سپاس ار شما برای بیان کامل ویژگی های سرورهای نسل 11 اچ پی
خسته نباشید
    مدیریت گفت:
    سلام و وقت بخیر
    خوشحالیم مورد توجه قرار گرفته
    سپاس از نگاه ارزشمندتون
سمانه محمدی گفت:
سلام
ویدئوی مفیدی رو در مقاله ویژگی سرورهای نسل 11 اچ پی قرار دادید و ممنون برای ترجمه این ویدئو.
    مدیریت گفت:
    سلام و وقت بخیر
    سپاس از نگاه ارزشمندتون
سبد خرید