​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

GreenLake چیست؟

GreenLake چیست؟

 

GreenLake چیست؟ در ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ شرکت هیولت پاکارد محصول پیشرفته خود یعنی HPE GreenLake را معرفی کرد. در واقع این محصول شرکت هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) به شما کمک می‌کند که فضای مورد نیاز برای داده‌های ضروری را ایجاد کنید. همچنین امکان مدرن‌سازی داده‌ها و برنامه‌ها را می‌دهد. در ادامه با جزئیات بیشتری بیان شده است که HPE GreenLake چیست؟ 

اکنون بیش از هر زمان دیگری باید با سرعت حرکت کنید و سریعا خود را با تغییرات وفق دهید. GreenLake تجربه ابری را در برنامه‌ها، داده‌ها و به طور کلی در همه جا به ارمغان می‌آورد و به شما این امکان را می‌دهد که فناوری دگرگون‌کننده‌ای را سریع‌تر اتخاذ کرده و عملیات خود را ساده کنید. سرویس ابری GreenLake از شرکت اچ پی ای (HPE) زیرساختی را به عنوان خدمات برای بارهای کاری شما فراهم می‌کند. با سرویس ابری HPE GreenLake به عنوان یک پلت‌فرم نرم افزاری بصری جدید، اکنون می‌‎توانید به سرعت سرویس‌ها را مستقر و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. GreenLake تجربه فضای ابری مدرن را برای شما در هر کجا که به آن احتیاج دارید به ارمغان می آورد. همه این‌ها توسط شرکت HPE به عنوان یک سرویس برای شما مدیریت می‌شود. 

این ویدئو به معرفی سرویس ابری GreenLake و اینکه GreenLake چیست؟ پرداخته است. 

 

 

مزایای HPE GreenLake چیست؟

در این بخش از مقاله مزایای HPE GreenLake بیان شده است و به طور کلی بیان شده است که سرویس جدید HPE به نام GreenLake چه مزایایی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد؟

  1. برنامه‌های خود را تغییر دهید:

سرویس ابری GreenLake برای برنامه‌ های cloud-native و non-cloud native قابلیت دسترسی به داده‌ها را در مکان‌های مختلف ارائه می‌دهد و برای توسعه‌دهندگان منابعی برای کار سریع‌تر و دقیق‌تر فراهم می‌کند. HPE GreenLake به شما کمک می‌کند که داده‌های ضروری را برای تیم‌های علوم داده خود ایجاد کنید و همچنین امکان تغییر خدماتی که در سراسر کسب و کار خود ارائه می دهید را فراهم می‌کند.

  1. سرعت بارگذاری و کنترل را بدست بگیرید:

کنترل و بارگذاری را در اختیار افرادی که به آن نیاز دارند قرار دهید: سرویس ابری GreenLake از شرکت اچ پی ای به شما این امکان می‌دهد که شفافیت و کنترل هزینه را با تجزیه و تحلیل به نمایش بگذارید.

  1. نوآوری را سریع‌تر انجام دهید:

به کارکنان خود این اختیار را بدهید تا نیازهای تجاری را با استفاده از فناوری  بهتر، برطرف کنند و منابع بیشتری برای نوآوری در اختیار داشته باشند.

  1. تجارت خود را با GreenLake مقیاس‌بندی کنید:

با استفاده از زیرساخت ترکیبی همراه با امنیت و عملکرد فناوری اطلاعات داخلی به عنوان سرویسی که امکان استفاده از چابکی و اقتصادی بودن ابر عمومی را می‌دهد، چالش‌های شغلی خود را حل کنید. با سرویس ابری GreenLake بر چالش انتقال داد‌ه‌ها یا برنامه‌های خود غلبه کنید و بارهای کاری را به صورت ایمن در  لبه‌ها و مراکز داده اجرا کنید.

 


برای خرید سرور hp از شرکت دالمن افزار پارسه کلیک کنید. 


 

ویژگی‌ های GreenLake چیست؟

 

ویژگی‌های GreenLake

 

بعد از اینکه فهمیدیم GreenLake چیست؟ خوب است بدانیم که سرویس ابری GreenLake چه ویژگی‌هایی دارد. گفتنی‌ست که GreenLake ویژگی‌های زیادی دارد که این ویژگی‌ها HPE GreenLake رامتمایز می‌کند. در ادامه ویژگی‌های GreenLake بیان شده است:

  • استفاده از فناوری پیشگام برای اندازه‌گیری 

یک مدل پرداخت به ازای هر بار استفاده را برای زیرساخت های داخلی بر اساس کاربرد واقعی فعال کنید. مدیریت ظرفیت بر اساس روند استفاده باعث می شود، تولید بیش از حد و افزایش ظرفیت قبل از تقاضا نداشته باشید.

  • خدمات حرفه‌ای و عملیاتی

با مدیریت سرویس‌هایی که در راه‌حل‌های مبتنی بر مصرف وجود دارد،  مدیریت محیط زیست را انجام می‌دهیم.

  • مدیریت ساده و خودکار

سرویس ابری GreenLake به شما نمایی یکپارچه از کلیه عملیات IT می‌دهد و همچنین این امکان را می‌دهد که زیرساخت‌های خود را با کنترل‌های cloud-native فراهم، نظارت و مدیریت کنید.

  • پشتیبانی از تمام بارهای کاری که لازم دارید

سرویس ابری HPE GreenLake تقریبا از هر فناوری اچ پی ای پشتیبانی می‌کند. بسته به نیاز، سطح تخصص و منابع IT داخلی می‌توانید از بین راه‌حل‌های از پیش تنظیم شده انتها به انتها (end-to-end) یا راه‌حل‌های ماژولار که گزینه‌های مربوط به زیرساخت را ارائه می‌دهند، انتخاب کنید.

 

 


مترجم: محبوبه فغانی نرم


 

۴
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید