​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

اس اس دی "Platinum P41" با سرعتی بی‌نظیر توسط کمپانی SK hynix (اس‌کی هاینیکس) ارائه شد.

کمپانی SK hynix (اس‌کی هاینیکس) از راهاندازی اس اس دی "Platinum P41" با پشتیبانی از فناوری PCIe Gen4 NVMe خبر داد که این SSD نمونهای از فناوری برتر با سرعت و قابلیت اطمینان بینظیر است. سری پلاتینیوم نشان‌دهنده خط فروش پرچم‌دار این شرکت برای گیمرها و سازندگان محتوا است که به دنبال افزایش عملکرد رایانه شخصی هستند. 

این‌ SSD به عنوان اولین اِس اِس دی PCIe 4.0 از کمپانی SK hynix با حافظه NAND flash، 176 لایه پیشرفته راه‌اندازی شد.

"Platinum P41" دارای سرعت خواندن و نوشتن بی‌نظیر 7000 مگابایت بر ثانیه و 6500 مگابایت بر ثانیه و ظرفیتی تا 2 ترابایت می‌باشد.

این SSD همچنین با کنترلر داخلی "Aries" از کمپانی SK hynix قابلیت اطمینان بالاتری را فراهم می‌کند که به خودی خود به سرعت خواندن/نوشتن برتر کمک می‌کند.

علاوه بر این "Platinum P41" حداکثر 1400 هزار IOPS خواندن تصادفی و 1300 هزار IOPS نوشتن تصادفی ارائه را می‌دهد که بالاترین توان عملیاتی را در رابط PCIe 4.0 دارد.

P41 تحت آزمایش 1000 ساعت عمر کاری با دمای بالا (HTOL) قرار می‌گیرد تا قابلیت اطمینان، تضمین شود، جایی که میانگین زمان بین خرابی‌ها (MTBF) 1.5 میلیون ساعت است. "Platinum P41" با ضمانت پنج ساله SK hynix عرضه می‌شود.

تصاویر محصول، مشخصات فنی و اطلاعات بیشتر در مورد "Platinum P41" در زیر نشان داده شده است.

 

 

اس اس دی“Platinum P41” از کمپانی SK hynix

 

 

 


مترجم: محبوبه فغانی نرم 


 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
سبد خرید