​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

معرفی تکنولوژی NVMe

امروزه یکی از مهم‌ترین پارامترها در دنیای دیجیتال سرعت است و حافظه‌ی NVMe و SSD NVMe یکی از آخرین دستاوردهای تکنولوژی برای افزایش سرعت می‌باشد. ما به شما یکی از جدیدترین و سریع‌ترین حافظه‌های ذخیره‌سازی با نام NVMe را معرفی خواهیم کرد. وقتی به دنبال هاستینگ و سرور می‌گردید ممکن است به تکنولوژی NVMe برخورده باشید. درایورهای NVMe از بروزترین تکنولوژی‌ها برای انتقال سریعتر اطلاعات و ذخیره‌سازی آنها بهره‌ گرفته است، همچنین این حافظه‌ها به شما این امکان را می‌دهند کارهای بیشتری را در کمترین زمان انجام دهید. ولی به راستی تکنولوژی NVMe چیست؟ 

NVMe مخففNon-volatile memory express  یک حافظه غیر فرار و ماندگار است که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات روی آن بالاست. در واقع NVMe نسخه پیشرفته‌تر هارد SSD می‌باشد. درگاه اتصال هاردهای SSD،Sata  است، اما درگاه اتصال حافظهNVMe ،PCIe  می‌باشد. به علت اتصال مستقیم درایو با مادربرد، هارد از نهایت پتانسیل خود استفاده می‌کند و همین امر موجب بالا رفتن سرعت دریافت و ارسال اطلاعات می‌شود. حافظه NVMe تا ۵.۶ برابر سریع‌تر از هاردهای SSD هستند.

مزایای حافظه‌ی  NVMe چیست؟

  • حافظه NVMe سرعت فوق‌العاده بالایی دارد.
  • مصرف انرژی کاهش می‌یابد.
  • امکان انجام فرایندهای موازی وجود دارد.
  • این حافظه سیستم caching قدرتمندی دارد که باعث بهینه سازی در زمان دستیابی به databasهای بزرگ می‌شود.
  • سرعت پاسخ‌دهی در حافظه NVMe بسیار بالاست و کارهای سنگین در databaseو سایت با سرعت خوبی انجام می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید