سیگیت هارد دیسک 20 ترابایتی SkyHawk AI را معرفی کرد.

هارد دیسک 20 ترابایتی SkyHawk AI در اوایل سال جاری توسط شرکای VIA سیگیت تایید و آزمایش شد و تولید انبوه آن با قیمت 44990 پوند آغاز شد.

این درایو از 23 تا 25 مارس در ISC West در لاس وگاس به نمایش گذاشته شد.

 

هارد دیسک 20 ترابایتی SkyHawk AI کمپانی سیگیت

 

نسخه 20 ترابایتی هارد دیسک SkyHawk AI از کمپانی سیگیت که برای ضبط‌ کننده‌های ویدئویی شبکه هوش مصنوعی (NVR) طراحی شده است از برنامه‌های امنیتی Edge پشتیبانی می‌کنند. این هارد دیسک به طور هوشمندانه‌ای با مقیاس محیط هوش مصنوعی کاربر سازگار می‌شود و تا 64 پخش ویدئوی HD و 32 جریان هوش مصنوعی را پشتیبانی می‌کند. با این توانایی برای پشتیبانی از بارهای کاری هوش مصنوعی مقیاسپذیر، هارد دیسک SkyHawk AI تقاضای رو به رشد سیستمهای VIA پیشرفته را برای تجزیه و تحلیل و ضبط فیلم‍‌‌های ویدئویی را برآورده می‌کند و همچنین  از تجزیه و تحلیل GPU نیز پشتیبانی میکند. 

این درایو با فریمور هوش مصنوعی ImagePerfect ساخته شده است که فریم‌های بدون افت را ارائه می‌کند و در عین حال از بارهای کاری سنگین‌ پشتیبانی می‌کند. نسخه 20 ترابایتی SkyHawk AI یک درایو کلاس سازمانی است که دارای قابلیت اطمینان بالا با میانگین زمان دو میلیون ساعت بین خرابی‌ها (MTBF) و نرخ بار کاری 550 ترابایت در سال است که بیش از سه برابر حجم کاری درایوهای استاندارد VIA را پشتیبانی می‌کند.

این درایو مجهز به SkyHawk Health Management است تا در صورت لزوم با نظارت بر شرایط محیطی و استفاده از اقدامات پیشگیرانه، به طور فعال از فضای ذخیره‌سازی VIA کاربران محافظت کند. همچنین هوش مصنوعی SkyHawk به کاربران این قدرت را می‌دهد تا داده‌های خود در صورت از دست دادن غیرمنتظره به دلیل قطع برق، خطای کاربر و موارد دیگر بازیابی کنند.

سیگیت نشان داد که چگونه این مجموعه ذخیره‌سازی کامل از راه‌حل‌های تصویربرداری ویدئویی و تجزیه و تحلیل، از جمله راه‌حل‌های Lyve™ Seagate و سیستم‌های داده سازمانی، می‌تواند اطلاعات ارزشمند را از لبه تا فضای ابری را به کار گیرد.

 

 


مترجم: محبوبه فغانی نرم 


 

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید