​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

Micron فناوری 3D XPoin را با سریعترین SSD جهان عرضه کرد.​​​​​​​

Micron فناوری 3D XPoin را با سریعترین SSD جهان عرضه کرد.​​​​​​​

 

Micron® X100 SSD اولین راه حل در یک خانواده از محصولات با هدف ذخیره‌سازی و برنامه‌های کاربردی با حافظه فشرده برای مراکز داده است.
خبرنامه GLOBE ،SAN FRANCISCO در 24 اکتبر 2019 تکنولوژی شرکت Micro با نام MICRON INSIGHT را معرفی کرد.
(Nasdaq: MU) موفق شد به فناوری حافظه غیر فرار دست یابد و سریعترین SSD جهان با نام Micron X100 SSD را معرفی کند. در سری محصولات Micron  اولین راه حل است که برنامه‌های ذخیره‌سازی و حافظه را برای مراکز داده هدف قرار می‌دهد. این راه حل‌ها از فناوری 3DXPoint استفاده می‌کنند و لایه‌های جدیدی را در سلسله مراتب حافظه برای ذخیره‌سازی با ظرفیت و دوام بالاتر از DRAM و دوام و عملکرد بالاتر از NAND معرفی می‌کنند.

معاون اجرایی Micron و مدیر ارشد بازرگانی Sumit Sadana گفت: "محصول نوآورانه Micron X100، ظرفیت‌های تحول آفرین فناوری 3D XPoint را به مراکز داده می‌رساند، پیشرفت‌های چشمگیری در عملکرد برنامه‌ها ایجاد و موارد استفاده جدید را امکان‌پذیر می‌کند." Micron تنها ارائه دهنده یکپارچه راه حل‌های جهانی DRAM ، NAND و 3D XPoint است. این فناوری جهت توسعه محصولات ما به ارائه راه حل‌هایی با ارزش بالاتر می‌پردازد که این امر باعث تسریع عملکرد هوش مصنوعی و سرعت تجزیه و تحلیل داده‌ها می‌شود و دیدگاه جدیدی را به مشتریان ما ارائه می‌دهد.
 
Micron X100 SSD - عملکردی برای فضا ابری و مراکز داده
با ترکیب پهنای باند بالا، تأخیر کم، دوام و کیفیت بالای خدمات (QoS) پیشرو در صنعت است و همچنین عملکرد game-changing را برای برنامه‌های big data و بارهای معاملاتی فراهم می‌کند Micron X100 SSD با ارائه مقادیر بیشتری از داده‎‌ها در زمان واقعی، برنامه‌های مراکز داده را تسریع می‌کند و سرعت پردازش معاملات داده را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد، در حالی که یک سرویس قابل پیش‌بینی و سریع را حفظ می‌کند.

 

  • ذخیره‌سازی محلی با عملکرد بالا - حداکثر 2.5 میلیون عملیات ورودی/خروجی (IOP) در هر ثانیه را فراهم می‌کند، که بیش از سه برابر سریعتر از محصولات رقابتی SSD امروز است.
  • بالاترین پهنای باند صنعت - بیش از 9GB/s پهنای باند در حالت خواندن، نوشتن و ترکیبی و سه برابر سریعتر از محصولات رقابتی NAND امروز.
  • تأخیر Ultralow - تأخیر خواندن و نوشتن مداوم را فراهم می‌کند که 11 برابر بهتر از NAND  SSD‌ها است.
  • شتاب برنامه - امکان بهبود دو تا چهار برابر تجربه کاربر نهایی برای برنامه‌های مختلف با بار کاری مراکز داده‌های رایج را فراهم می‌کند.
  • عملکرد بالا در فضای ذخیره‌سازی کوچک - نیاز به ذخیره‌سازی بیش از حد برای عملکرد را از بین می‌برد.
  • سهولت پذیرش - از آنجا که Micron X100 SSD از رابط استاندارد NVMe استفاده می‌کند، برای دریافت مزایای کامل محصول، نیاز به هیچ تغییری در نرم افزار ندارد.

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید