​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

HPE OneView چیست؟

HPE OneView چیست؟

 

HPE OneView که قبلا با نام HP OneView شناخته می‌شد، یک پلتفرم مدیریت زیرساخت همگرا است که یک رابط یکپارچه برای مدیریت سیستم‌های نرم افزاری تعریف شده در یک مرکز داده فراهم می‌کند.

از طریق یک رابط واحد، مدیران می‌توانند وظایف مدیریت و نگهداری را که به طور سنتی به صورت دستی انجام می ‌شود و به چندین ابزار مختلف نیاز دارد، خودکار کنند. OneView می‌تواند سیستم های فیزیکی موجود در مرکز داده مانند سرورها، آرایه‌‌های ذخیره سازی و اتصال شبکه را مدیریت کند. همچنین این پلتفرم با استفاده از یک API مدرن و مبتنی بر استاندارد، اتوماسیون زیرساخت را در ابزارها و فرآیندهای فناوری اطلاعات ساده‌تر می‌کند.

با استفاده از اچ پی وان ویو، شما قادر خواهید بود به سرعت زیرساخت‌ها را مستقر کنید، عملیات را ساده‌تر کنید و بهره‌وری را افزایش دهید. این پلتفرم با ارائه نوآوری‌های خاص، بهترین تجربه مدیریت زیرساخت صنعت را برای شما فراهم می‌کند. همچنین به شما امکان می‌دهد،عملیات راه‌اندازی برای سیستم‌های HPE BladeSystem، سرورهای HPE ProLiant، ذخیره‌سازی 3PAR، شبکه HPE و HPE ConvergedSystems را ساده کنید.

 

تاریخچه تکنولوژی HPE OneView

کمپانی HP چهار سال با بیش از 150 مشتری در 30 مرکز داده در سراسر جهان کار کرد تا OneView را برای BladeSystem و ProLiant نسل 7 و سرورهای نسل 8 خود توسعه دهد. هنگامی که این محصول در سال 2013 عرضه شد، به گونه ای طراحی شد که مدیریت و استقرار زیرساخت‌های همگرا بر اساس سرورهای HP را آسان تر و سریع‌تر از روش های قبلی کند.

هنگامی که HP در سال 2014 به دو شرکت تقسیم شد، خط تجاری رایانه و چاپگر به HP Inc تبدیل شد، در حالی که خط کسب و کار محصولات و خدمات سازمانی به Hewlett Packard Enterprise (HPE) تبدیل شد. OneView به عنوان یک محصول سازمانی به عنوان HPE OneView تغییر نام داد.

HPE OneView 4.0 که در ژانویه 2018 منتشر شد، از سرورهای رک سری DL ProLiant و سرورهای BL blade از نسل 6 تا نسل 10 برای نظارت (مانیتورینگ) و همچنین سرورهای نسل 7 و نسل 8 برای نظارت و مجازی سازی پشتیبانی می‌کند.

 

 

HPE OneView چگونه کار می‌کند؟

 

HPE OneView چگونه کار می‌کند؟

 

John Busshart، یک مهندس Ingram Micro HPE Solution، توضیح می‌دهد که چگونه پلتفرم HPE OneView کار می‌کند؟ نسخه استاندارد HPE OneView شامل توابعی مانند مدیریت inventory، نظارت بر سلامت و وضعیت، هشداردهی و گزارش‌دهی برای سرورهای ProLiant DL و BL blade از نسل 6 تا 10 و سیستم‌های HPE Apollo است. این نسخه از مجازی‌سازی پشتیبانی نمی‌کند و به روز رسانی‌ها و خدمات را شامل نمی‌شود، بلکه تنها یک پلتفرم برای نظارت و مدیریت است. 

نسخه پیشرفته HPE OneView مبتنی بر مجوز و دارای مجوز برای هر سرور فیزیکی تحت مدیریت OneView است. این نسخه شامل تمامی ویژگی‌های نسخه استاندارد است و همچنین توابع مجازی‌سازی را برای سرورهای اچ پی نسل 8 و 9 فراهم می‌کند. علاوه بر این، این نسخه شامل پشتیبانی بصورت 24 ساعته(24/7)، به روز رسانی‌ها و دسترسی به آموزش‌های آنلاین می‌باشد.

 

ویژگی‌ های HPE OneView

 

ویژگی‌ های HPE OneView

 

ویژگی های HPE OneView شامل موارد زیر است:

  • مدیریت چرخه عمر سرور
  • ادغام دقیق با محصولات HPE، که استقرار را تسهیل و سرعت می بخشد.
  • پشتیبانی از آخرین نسل سرورهای HPE(نسل11)
  • دسترسی به کیت های توسعه نرم افزار، کتابخانه های Windows PowerShell و Python.
  • پشتیبانی از مجازی سازی 
  • توانایی گرفتن نمایه‌های سرور و ایجاد الگوهایی که  با استفاده از آن‌ها می‌توان ذخیره‌سازی، محاسبات و شبکه‌سازی را در آینده مدل‌سازی کرد.
  • ادغام ساده با سایر ابزارهای مدیریت همگرا، از جمله محصولات VMware ،Microsoft و Red Hat.

 

 


نویسنده: محبوبه فغانی نرم


 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید