​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

خرید قطعات سرور در تهران

خرید قطعات سرور در تهران

سرور به عنوان یکی از مهمترین و اصلی‌ترین اجزای هر کسب وکار و سازمانی شناخته می‌شود. سرورها از قطعاتی زیادی همچون CPU، رم، هارد، مادربرد و غیره تشکیل شده‌اند. خرید قطعات سرور در تهران از شرکت دالمن افزار پارسه میسر می‌باشد. دالمن افزار پارسه به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های وارد کننده سرور و تجهیزات سرور از برندهای روز دنیا، فعالیت خود را در سال 1386 شروع کرد.

 

خرید قطعات سرور در تهران از شرکت دالمن افزار پارسه

 

از آنجایی که این روزها قطعات تقلبی و فیک در بازار خرید و فروش می‌شوند، خرید قطعات اورجینال از مهمترین دغدغه های سازمان‌ها و کسب و کارها می‌باشد. چرا که کیفیت قطعات سرور در عملکرد و کارایی مورد انتظار تاثیر به سزایی دارند. بنابراین برای خرید تمامی تجهیزات سرور بهتر است علاوه بر خرید از یکی نمایندگی فروش معتبر، سعی کنید سرور و تجهیزات سرور را به همراه گارانتی خریداری کنید. گفتنی‌ست خرید قطعات سرور به همراه گارانتی مادام العمر تضمین اصالت کالا و 12 ماه گارانتی رسمی از شرکت دالمن افزار پارسه به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های فروش سرور و تجهیزات سرور در ایران، امکان‌پذیر است. در واقع شرکت دالمن با ارائه گارانتی ضمانت اصالت کالا برای تمامی محصولات خود، به شما مشتریان عزیز این تضمین را می‌دهد که کالای خریداری شده، محصول اورجینال می‌باشد.

اگر نیاز به خرید قطعات سرور در تهران دارید می‌توانید به شرکت دالمن افزار پارسه به آدرس:  تهران - خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) - کوچه ششم - پلاک ۱۰- واحد ۱ مراجعه کنید.

 

همچین امکان برقراری ارتباط با کارشناسان دالمن از طریق زیرامکان‌پذیر است:

راه‌های ارتباطی ما:
021-43629
021-91001790


در صورت عدم پاسخگویی شماره‌های ثابت می‌توانید با شماره همراه زیر تماس حاصل فرمایید.
09122268500

پست الکترونیک ما:
info@dap.co.ir

فکس ما:
فکس : داخلی ۹
کد پستی : ۱۵۱۱۷۴۳۱۱۱

آدرس کانال اینستاگرام و تلگرام ما:

https://t.me/DalmanGroup
https://instagram.com/dalmangroup

آدرس ما
تهران - خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) - کوچه ششم - پلاک ۱۰- واحد ۱

 

 

همانطور که گفته شد سرورها از قطعات مختلفی تشکیل شده‌اند. هر یک از این قطعات کاری را انجام می‌دهند که کنار هم قرار گرفتن درست این قطعات و در واقع یک کانفیگ مناسب بر اساس  نیاز کسب و کار عملکرد و کارایی مناسبی را ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه سرور و تجهیزات سرور از برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. در همین راستا از جمله سوالاتی که ذهن مدیران IT را در هنگام خرید قطعات سرور به خورد مشغول می‌کند این است که هر یک از قطعات سرور را از چه برندی انتخاب کنند؟

شرکت دالمن افزار پارسه همواره تلاش کرده است که تجهیزات مورد نیاز سازمان‌ها را با تضمین کیفیت و اصالت کالا از بهترین برندهای روز دنیا با پیشبرد اهدافی همچون ارائه محصولات با کیفیت به همراه جدیدترین تکنولوژی‌های موجود ارائه دهد و قطعات اورجینال و با کیفیت را با هدف تضمین قیمت مناسب در جهت رفع نیازهای مشتری، فراهم کند. 

 


بیشتر بخوانید: خرید عمده تجهیزات سرور


 

در ادامه ویدئو معرفی برندها و محصولات مختلفی که از هر یک از برندها توسط کمپانی دالمن افزار پارسه ارائه می‌شود، آورده شده است.

 

 


مرکز فروش سرور و قطعات سرور در تهران

 

مرکز فروش سرور و قطعات سرور در تهران

 

یکی از بزرگترین مراکز فروش سرور و تجهیزات سرور در تهران شرکت دالمن افزار پارسه می‌باشد.

 


آیا برای رفع نیازهای کسب و کار خود، به خرید یک سرور مناسب فکر می‌کنید؟ برای خرید سرور hp کلیک کنید.


 

 توجه داشته باشید که دالمن به عنوان بزرگترین مرکز فروش سرور و قطعات سرور در تهران برای تمامی محصولات خود خدمات پس فروش متنوعی را ارائه می‌دهد. به همین منظور شما مشتریان عزیز می‌توانید برای خرید قطعات سرور در تهران با کارشناسان واحد فروش دالمن با شماره 43629-021 تماس حاصل فرمایید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان برای انجام بهترین خرید، با خیالی آسوده تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را با گارانتی 12 ماهه دالمن خریداری کنید.

 

دالمن افزار پارسه بزرگترین مرکز فروش سرور و قطعات سرور در تهران

 


نویسنده: محبوبه فغانی نرم 


 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
ابراهیم علیزاده گفت:
پیدا کردن یک مرکز فروش سرور و قطعات سرور در تهران که منصف باشن و مشاوره درست و قیمت خوبی داشته باشند یک مقدار سخت بود که خوشبختانه از طریق دوستانم که از شما خرید کردن باهاتون آشنا شدم دمتون گرم و کارتون پر برکت باشه ممنون
امیر تاج محمدی گفت:
با سلام و وقت بخیر
من از شرکت شما خرید داشتم و خرید از مجموعه شما برای من تجربه خوبی بود.
پیدا کردن یک شرکت مطمئن برای خرید سرور و قطعات سرور در تهران که از اصالت کالای خریداری شده مطمئن باشی واقعا کار دشواری هستش و با خدماتی دالمن افزار پارسه ارائه میده با خیال راحت میشه خرید کرد.
ممنون از شما
    مدیریت گفت:
    سلام خدمت شما دوست عزیز
    سپاس از نگاه ارزشمندتون
    خوشحالیم که رضایت کامل از محصولات و تیم دالمن افزار پارسه دارید.
سبد خرید