​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

معرفی سرور DL110 GEN10 Plus

معرفی سرور DL110 GEN10 Plus

 

 

آیا برای استفاده از شبکه 5G آمادگی و امکانات لازم را دارید؟

سرور HPE ProLiant DL110 Gen10 Plus Telco سروری جدید از کمپانی HPE با عملکردی متفاوت است که برای استفاده در بستر شبکه 5G ارائه شده است و مخصوص کاربردهای مخابراتی است. این سرور hp برای برنامه‌های کاربردی edge که نیازمند پهنای باند بالا و تاخیر کم می‌باشند مثل پردازش‌های سلولی 5G یا vRAN طراحی شده است. همچنین این مدل سرور بر اساس زیرساختی باز و مطابق با استانداردها ساخته شده و تراکم ورودی و خروجی بالایی را همراه با سرعت PCIe Gen4 و همچنین شتاب و قدرت محاسباتی بالا را با پشتیبانی از پردازنده‌های مقیاس‌پذیر نسل سوم ®Intel® Xeon ارائه می‌دهد.

 

نقد و بررسی سرور DL110 Gen10 Plus

 

 

 

سرور HPE ProLiant DL110 Gen10 Plus Telco سروری جمع و جور با عمق کوتاه و با فرم فکتور 1U است و برای استفاده آسان تمامی عناصر سوئیچینگ در پنل جلویی سرور قرار گرفته‌اند. شاسی این سرور مطابق با استاندارد NEBS سطح 3 است که امکان استفاده از سرور را در خارج از مرکز داده و در محیط‌هایی با شرایط سخت و نامساعد فراهم می‌کند. این مدل سرور در شرایط دمایی سخت و طاقت فرسا می‌تواند با موفقیت کار کند. علاوه بر این در برابر لرزش هم مقاوم است.

این نوع سرور با پشتیبانی از پردازنده‌های مقیاس‌‍پذیر Intel Xeon نسل سوم پردازش‌ها و محاسبات پیچیده‌ای را انجام می‌دهد. 

این مدل سرور که برای محاسبات لبه طراحی شده است به طور یکپارچه با زیر ساخت مشتریان ادغام می‌شود و استقرار و نصب را ساده می‌کند.

 

این سرور دارای 1 سوکت اتصال پردازنده است که از پردازنده‌های زیر پشتیبانی می‌کند:

 

  • Intel Xeon Scalable Gold 6338T
  • Intel Xeon Scalable Gold 6338N
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 6330N
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 6330
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 6314U
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 6312U
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 5320T
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 5320
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 5318Y
  • ‌Intel Xeon Scalable Gold 5318N
  • ‌Intel Xeon Scalable Silver 4316
  • ‌Intel Xeon Scalable Silver 4314

که هر کدام از این cpu سرورها دارای تعداد هسته، حافظه کش L3، مصرف انرژی و فرکانس متفاوتی است که کاربر بر اساس نیازش پردازنده موردنظر را انتخاب می‌کند. اما به طور کلی پردازنده این نوع سرور دارای 16 تا 32 هسته قابل پشتیبانی با سرعتی معادل حداکثر 3.2GHz می‌باشد.

سرورهای HPE ProLiant DL110 Gen10 Plus Telco در بخش ذخیره‌سازی فقط از هارد SSD M.2 پشتیبانی می‌کنند که برای اتصال آن به سرور از 4 اسلات استفاده شده است و اگر این اسلات‌ها از نوع SATA باشد دارای ظرفیتی معادل 3.84TB و اگر از نوع NVMe باشد دارای ظرفیتی معادل 7.68TB است. 

سرور DL110 Gen10 Plus Telco در کل از دو نوع رَم RDIMM و LRDIMM با تکنولوژی DDR4 Smart Memory پشتیبانی می‌کند. و دارای 8 اسلات DIMM است که اگر 8 عدد رَم 128GB از نوع LRDIMM روی اسلات‌ها نصب شود دارای حداکثر ظرفیت 1TB است و اگر 8 عدد رَم 64GB از نوع RDIMM روی اسلات‌ها نصب شود دارای حداکثر ظرفیت 512GB خواهد بود.

 

 

این سرور بوسیله مدیریت و امنیت تعبیه شده از طریق ILO و HPE silicon Root of Trust همه چیز را برای نصب و تجهیز در بستر شبکه 5G آماده می‌کند. HPE Integrated Lights-Out (iLO) یک اتوماسیون مدیریت هوشمند است که وضعیت سرور را بررسی می‌کند و سازمان‌ها با استفاده از این ابزار می‌توانند با مدیریت مداوم، گزارش‌دهی، هشدارهای سرویس و روش‌های مدیریت محلی یا از راه دور به سرعت مشکلات را شناسایی و حل کنند باتوجه با آنچه گفته شد چون این سرور جز سرورهای نسل دهم کمپانی HPE است از نرم‌افزار مدیریتی ILO5 استفاده می‌‎کند.

 

 

 

نتیجه‌گیری

انتخاب سرور باید با توجه به نیاز سنجی سازمان صورت گیرد و این کار نیاز به دانش و تخصص کافی دارد. سرورهای DL110 Gen10 Plus مناسب کاربردهای مخابراتی و استفاده در بستر شبکه 5G هستند اما سازمان‌ها می‌توانند برای مصارف دیگری هم آن را بکار گیرند. برای کسب اطلاعات و مشاوره در زمینه قیمت تجهیزات سرور و خرید سرور hp با بخش فروش شرکت دالمن افزار پارسه با شماره 43629-021 تماس حاصل فرمایید.

 

 


ترجمه و تنظیم: اسما دادرس محبوب




 

 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
سبد خرید