​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

سامسونگ SSD با کارایی بالا PCIe 5.0 را برای سرورهای سازمانی توسعه می‌دهد.

توسعه اس اس دی با کارایی بالا PCLe 5.0 توسط سامسونگ

 سامسونگ اعلام کرد که توسعهSSD  رده سازمانی خود به نام PM1743 را تکمیل کرده است، این محصول اولین محصولی است که از آخرین رابط PCIe 5.0 پشتیبانی می‌کند. 

 

بزرگ‌ترین ارائه دهنده تکنولوژی در کره جنوبی گفت که SSDهایی در فرم فکتورهای 2.5 اینچ و E3.S با ظرفیت‌های 1.92 ترابایت تا 15.36 ترابایت عرضه خواهد شد و تولید انبوه آن از سه ماهه اول سال 2022 آغاز می‌شود.

 

سامسونگ اعلام کرد که با شرکت‌های تولید کننده سرور و پردازنده‌های مرکزی مانند اینتل همکاری می‌کند و این شرکت نیز در حال آماده‌سازی برای عرضه پردازنده‌های مجهز به PCIe 5.0 است.

 

 

PM1743 از نسل ششم V-NAND شرکت سامسونگ و کنترلر PCIe 5.0 خود-توسعه یافته، تشکیل شده است.

 

کمپانی سامسونگ بیان می‌کند که رابط PCIe 5.0 پهنای باند 32 گیگ انتقال در ثانیه (GT/s) را ارائه می‌دهد که این پهنای باند ارائه شده دو برابر پهنای باند PCIe 4.0 است. از این رو انتظار می رود این SSDها در مراکز داده و سرورهای سازمانی تقاضای بالایی داشته باشند زیرا این مراکز نیاز به مدیریت رشد سریع داده‌های حاصل از پیشرفت‌های اخیر مانند Metaverse و هوش مصنوعی دارند.

 

به گفته این شرکت، SSDهایی که برای سازمان‌ها توسعه یافته‌اند دارای سرعت خواندن متوالی 13000 مگابایت بر ثانیه و سرعت خواندن تصادفی 2500K IOPS هستند که سرعت خواندن متوالی 1.9 و سرعت خواند تصادفی 1.7 برابر نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته است. همچنین سرعت نوشتن متوالی و نوشتن تصادفی این SSDها به ترتیب 6600 مگابایت بر ثانیه و 250K IOPS است که نسبت به قبلیPCIe 4.0  در نوشتن متوالی 1.9 برابر و در نوشتن تصادفی 1.7 برابر افزایش یافته است.

 

PM1743 دارای دو پورت است که عملکرد پایدار سرورها را ممکن می‌سازد به این معنی که حتی اگر یک پورت به دلیل خطا از بین برود، پورت دیگر به ارائه خدمات ادامه می‌دهد.

 

این SSD سازمانی همچنین محرمانه بودن و یکپارچگی داده‌ها در سطح سرور را از طریق Root-of Trust و یک پردازنده امنیتی و قابلیت‌های احراز هویت ارائه می‌دهد.

 

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید