​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

اینتل، حافظه Optane نسل بعدی را برای لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌دهد.​​​​​​​

حافظه Optane

اینتل در 15 می 2021 محصول جدید حافظه و ذخیره‌ساز را برای مشتریان معرفی کرد. حافظه Intel Optane H20 با ذخیره‌ساز حالت جامد با زمان انتظار کمتر و ایجاد بازی و بهره‌وری بیشتری وارد بازار می‌شود.

با ارائه نوآوری در ذخیره‌ساز از طریق سیستم عامل‌های پردازنده ™th Gen Intel® Core11، Intel Optane memory H20 یک تجربه محاسباتی شخصی را با سطح جدیدی از عملکرد و گزینه‌های ظرفیت ذخیره‌ساز بزرگ و ترکیب بهترین ویژگی‌های فناوری Intel® Optane و Intel QLC 3D برای گیمرها، سازندگان رسانه‌ها و محتوا، کاربران روزمره و متخصصان ارائه می‌دهد.

فناوری NAND، حافظه Intel Optane H20 فناوری حافظه و ذخیره‌ساز با هم انقلابی را در یک دستگاه فاکتور شکل واحد M.2 2280 گرد هم آورده است.

فاکتور شکل چند منظوره M.2 روی لپ‌تاپ‌‎های Intel® Evo to گرفته تا دسکتاپ‌های سنتی و همچنین مینی کامپیوتر کار می‌کند. با ارائه عملکرد و پاسخگویی بهتر با مصرف انرژی کمتر در مقایسه با محصول قبلی، حافظه Intel Optane H20 سرعت کار شما را از کارهای روزمره گرفته تا مدیریت رسانه‌ها، پرونده‌ها و برنامه‌های بزرگ بیشتر می‌کند.

Intel Optane H20 با حافظه جامد از 20 ژوئن 2021 به طور گسترده در دسترس مشتریان اصلی سازنده تجهیزات قرار خواهد گرفت. 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید