امکان رایانش ابری با سرورهای HPE Synergy

سرور HPE Synergy

 

آیا می‌دانستید تا کمتر از پنج سال دیگر اکثر کسب وکارها از فناوری‌های پردازش ابری در مدیریت تجارت و کسب و کارشان استفاده خواهند کرد؟

سرور HPE Synergy یک زیرساخت قابل ترکیب، هوشمند و منفرد است که درون خود از لینک‌های مدیریتی و توسعه‌پذیر بهره گرفته است. در واقع Synergyها با قابلیت پشتیبانی از تیغه‌های Blad امکان رایانش ابری قدرتمند را برای شما فراهم خواهند کرد. این مدل سرورها به صورت کاملاً ماژولار هستند، خاصیت ماژولاری به سرورهای Synergy این توانای و قابلیت را می‌دهد تا در صورت نیاز بتوان آن ‌را گسترش داد، ماژولی را حذف و یا حتی به راحتی آن را ارتقاء داد.

این مدل از سرورها هزینه‌های دیتاسنتر را کم می‌کند و زمان لازم برای پیاده‌سازی و اجرای اپلیکیشن‌ها را کاهش می‌دهد. سرورهای HPE Synergy، سرورهای نرم‌افزار محور و قدرتمندی هستند که برای شما امکان compose کردن Fluid Pool‌های پردازش‌های فیزیکی و مجازی، استوریج و شبکه را در هر پیکربندی و برای هر برنامه‌ای فراهم می‌کنند. امکان استفاده از نرم‌افزار و APIها برای مدیریت سخت‌افزار به شما این قابلیت را می‌دهد که بتوانید با هر ساختاری و با هر نیازی، سرور خودتان را پیکربندی کنید.

با ما در این ویدئو همراه باشید تا شما را با برخی از ویژگی‌های این مدل سرورها آشنا کنیم. 

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید