​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

تجربه ذخیره‌سازی هوشمند با پلتفرم Intelligent Data

باتوجه به گسترش روز افزون تکنولوژی، در کسب و کارتان با این سوال مواجه می‌شوید که آیا داده‌های موردنیاز همیشه به صورت خودکار و سریع در دسترس هستند یا خیر؟ و در همین راستا با یک سری مسائل که مخالف انتظارتان است از جمله پیچیدگی، تقاضای غیرقابل پیش‌بینی، رشد گسترده داده‌ها و پشتیبانی از نوآوری‌های جدید رو به ‌رو هستید.

اینجاست که هوشمندی معنی پیدا می‌کند و همه چیز را تغییر می‌دهد. در این مورد HPE می‌تواند به شما کمک کند. با استفاده از فضای ذخیره‌سازی هوشمند، قابلیت ابر هیبریدی را تغییر دهید، حفاظت از داده‌ها را مدرن کنید و اطلاعات پنهان موجود در داده‌ها را با ذخیره‌سازی هوشمند باز کنید.

با پلتفرم داده هوشمند HPE، یک تجربه عملیاتی ابری برای همه برنامه‌ها و داده‌های خود فراهم کنید و از عملیات‌ مستقل مبتنی بر هوش مصنوعی بهره ببرید.

پلتفرم داده‌ هوشمند از طریق اتصال برنامه‌ها به زیرساخت‌ها، نوآوران به داده‌ها و اتوماسیون برای سیاست‌ها در فضای ابری یکپارچه، از تحول مبتنی بر داده پشتیبانی می‌کند. اکنون می‌توانید سیلوهای داده را حذف کنید و پیچیدگی مدیریت داده و زیرساخت را با یکپارچه سازی عملیات‌ داده‌ به عنوان یک سرویس از بین ببرید.

 

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید