​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

سیگیت SSDهای Nytro 5550 و Nytro 5350 را به مجموعه SSDهای Nytro اضافه کرد.

SSDهای Nytro 5550 و 0Nytro 535 عملکرد، کارایی و افزایش تراکم ذخیره‌سازی را برای مراکز داده ارائه می‌دهند.

 

SSDهای Nytro 5550 و Nytro 535

 

کمپانی سیگیت در تاریخ دوم آگوست 2022 اعلام کرد که 2 اِس‌اِس‌دی Nytro 5550 و Nytro 5350 را به مجموعه Nytro اضافه کرد. محصولات جدید با فناوری Phison مهندسی شده‌اند تا عملکرد بالا، کارایی و تراکم ذخیره‌سازی بالاتر در مرکز داده را فراهم کنند که این محصولات جدید شامل سریSeagate® Nytro 5050 NVMe™ SSD  هستند. محصولاتی که برای ارائه محاسبات بیشتر با مصرف انرژی کمتر طراحی شده‌اند، راه‌حل مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌دهند که گلوگاه‌ها را برطرف می‌کند، کیفیت خدمات (QoS) را بهبود می‌بخشد و بالاترین سطح یکپارچگی داده و امنیت را برای برنامه‌های تجاری فراهم می‌کند.

اِس‌اِس‌دیNytro 5350 PCIe Gen4 NVMe  توان خواندن آخرین SAS SSD را دو برابر می‌کند و به بیش از ده برابر پهنای باند SATA دست می‌یابد تا به طور قابل توجهی QoS را بهبود بخشد. این درایو برای ارائه قدرت محاسباتی بیشتر به مراکز داده در حالی که هزینه کل مالکیت (TCO) را کاهش می‌دهد، طراحی شده است. همچنین این درایو گلوگاه‌های داده را با پهنای باند 7.4 گیگابایت بر ثانیه، با نوشتن تصادفی تا 195KIOPS  و تا1.7M IOPS  سرعت خواندن تصادفی حذف می‌کند تا زمان پاسخگویی ثابتی را ارائه دهد.

Nytro 5350 که برای افزایش تراکم و افزایش ظرفیت در محیط‌های با تراکم بالا تنظیم شده است، تا 15.36 ترابایت را در فرم فکتور 15 میلی‌متری و تا 7.68 ترابایت را در فرم فکتور 7 میلی‌متری با دو پورت ارائه می‌دهد که از هر دو رابط U.2 و U.3 برای دسترسی active-active high پشتیبانی می‌کند. Nytro 5350 که برای تحمل بارهای کاری سازمانی طراحی شده است، 1 DWPD را در2.5M MTBF  برای پایداری بیشتر ارائه می‌دهد.

اِس‌اِس‌دی Nytro 5550 PCIe Gen4 NVMe بهترین عملکرد را در کلاس خود ارائه می‌دهد که بر اساس فرم فاکتور Nytro 5350 ساخته شده است و برای بارهای کاری مختلط با نوشتن تصادفی تا470K IOPS  و خواندن تصادفی 1.7M IOPS طراحی شده است.  Nytro 5550با دوام بالا برای جابجایی داده‌های سازمانی برای مسافت‌های طولانی طراحی شده است و 3 DWPD را در 2.5M MTBF برای پایداری و قابلیت اطمینان ارائه می‌دهد.

برای کمک به اطمینان از یکپارچگی داده‌ها و جلوگیری از، از دست رفتن داده‌ها در صورت قطع برق، درایوهای سری Nytro 5050 شامل حفاظت از داده‌ها و امنیت SED TCG می‌شوند.

این درایوها که با سیستم عامل‌های لینوکس و مایکروسافت سازگار هستند، همچنین شامل حفاظت از داده‌های سرتاسری و کدهای برسی برابری با تراکم کم (low-density parity-checkبرای قابلیت اطمینان سازمانی و محافظت از داده‌ها در برابر آسیب‌های تصادفی ناشناخته هستند.

سری Nytro 5050 دارای یک رابط مدیریت NVMe، مدیریت باند جانبی SMBus و قابلیت‌های مدیریت مادام‌العمر برای نظارت و مدیریت یکپارچه درایو بدون اعمال فشار بر سیستم عامل است.

درایوهای Nytro 5350 وNytro 5550  از کمپانی سیگیت که هر دو از ماه آگوست در دسترس قرار گرفتند با مجموعه کاملی از ویژگی‌های سازمانی برای حفظ استراتژی کسب‌وکار شما برای آینده، جهت استفاده در مرکز داده در دسترس هستند.

 

 

منبع: https://www.seagate.com/gb/en/news/news-archive/seagate-addresses-hyperscale-workloads-with-new-enterprise-class-nytro-ssds-optimized-to-lower-tco-pr/

 


مترجم: محبوبه فغانی نرم 


 

 

 

۵
از ۵
۲ مشارکت کننده
سبد خرید