​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

Cisco قصد دارد Kenna Security را بدست آورد. ​​​​​

Cisco قصد دارد Kenna Security را بدست آورد. ​​​​​

 

Cisco قصد دارد Kenna Security را بدست آورد تا صنعت مدیریت پیشرو در آسیب‌پذیری را ارائه دهد.

​​​​​خلاصه خبر

  • دستیابی به Kenna Security به عنوان رهبر بازار مدیریت آسیب‌پذیری مبتنی بر ریسک برای پیشبرد تعهد سیسکو برای ساده‌سازی اساسی امنیت و کمک به مشتریان در بهبود وضعیت امنیتی خود.
  • Kenna Security با استفاده از یادگیری ماشینی (ML) و علم داده برای ردیابی و پیش‌بینی بهره‌وری در دنیای واقعی، تیم‌های امنیتی را قادر می‌سازد تا زمینه تهدیدهای رو به پیشرفت را مدیریت کنند.
  • ترکیب هوشمندترین تهدیدات صنعت پلتفرم Cisco SecureX با قابلیت مدیریت آسیب‌پذیری Kenna Security به مشتریان کمک می‌کند تا تهدیدات را سریع‌تر بیابند، همکاری بین تیم‌های امنیتی و IT را بهبود بخشند و در نهایت سطح حمله را کاهش دهند.
     

سیسکو امروز هدف خود را برای به دست آوردن شرکت Kenna Security ،Inc، که یک شرکت خصوصی امنیت سایبری است و دفتر مرکزی آن در سانتا کلارا، کالیفرنیا قرار دارد، اعلام کرد. فناوری مدیریت آسیب‌پذیری مبتنی بر ریسک Kenna، سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا برای شناسایی سریع، اولویت‌بندی و اصلاح خطرات سایبری به طور متقابل کار کنند. با این خرید، سیسکو روش همکاری تیم‌های امنیتی و فناوری اطلاعات را برای کاهش سطح حمله و زمان لازم برای شناسایی و پاسخگویی تغییر می‌دهد.

توانایی اولویت‌بندی آسیب‌پذیری‌ها بر اساس تهدید و تأثیرات تجاری هرگز مهم نبوده است! جهان و نحوه کار ما پویاست و سازمان‌ها در تلاشند تا امنیت خود را حفظ کنند. همانطور که ما به یک نمونه کار از هر کجا روی می‌آوریم، کارمندان با دستگاه‌های شخصی و متعلق به شرکت به شبکه متصل می‌شوند و به منظور افزایش بهره‌وری، بیشتر به فناوری‌های فضای ابری متکی هستند. این روند سطح حمله را به طور قابل توجهی گسترش و پیچیدگی امنیت را افزایش داده است. محصولات نقطه‌ای زیادی وجود دارد که هشدارهای زیادی تولید می‌کنند و کمبود منابع و اولویت‌بندی، این امر را برای تیم‌های امنیتی و فناوری اطلاعات غیرقابل کنترل می‌کند.

Cisco Security با استفاده از فناوری Kenna، تهدیدات و مدیریت آسیب‌پذیری مبتنی بر ریسک و را به عنوان بخشی از بستر SecureX ترکیب می‌کند، تجربه پلتفرم را گسترش می‌دهد و یک کارت امتیازی جامع برای کنترل امنیت و عملکرد پاسخ تهدید ارائه می‌دهد. این یکپارچه‌سازی به مشتریان در اولویت‌بندی آسیب‌پذیری‌ها کمک می‌کند. سرعت و تصمیم‌گیری خودکار با اطلاعات متناسب و زمان پاسخگویی برای آمادگی حمله سایبری را سرعت می‌بخشد.

کارهای ترکیبی همچنان وجود خواهند داشت و افزایش پیچیدگی امنیت شبکه بزرگترین چالشی است که مشتریان با آن روبرو هستند. Jeetu Patel، معاون ارشد رئیس و مدیر کل امنیت و همکاری سیسکو گفت: "ما باید اساساً امنیت را ساده کنیم تا از فضای تهدید همیشه در حال تغییر عقب نمانیم." هدف ما این است که تمام نقاط کنترل اصلی را در یک سیستم‌عامل متحد کنیم. افزودن Kenna Security، با ایجاد توانایی اولویت‌بندی آسیب‌پذیری‌ها در مشتریان براساس یک روش ریسک قوی که متناسب با نیازهای منحصر به فرد آنها است، در نهایت باعث می‌شود تجربه پلتفرم خود را تقویت کنیم.

استفاده Kenna Security با پلتفرم SecureX Cisco به مشتریان کمک خواهد کرد تا:

  • دارایی‌های سازمان خود را با یک دید متمرکز و contextual کشف و اولویت‌بندی کنند.
  • تصمیم‌گیری سریع با اولویت‌بندی داده‌های آسیب‌پذیر براساس اطلاعات تهدید و ارزش دارایی تجارت
  • سرعت بخشیدن و ساده کردن پاسخ با هماهنگی برای انجام پیشگیرانه مدیریت patch یا استقرار patch مجازی.
  • گزارش‌های انطباق را به روشی ساده و آسان ایجاد کنید، در نتیجه حساسیت مربوط به انطباق را کاهش دهید.
  • افزایش همکاری بین تیم‌های امنیتی و فناوری اطلاعات برای مقابله موثر با آسیب‌پذیری‌ها جهت کاهش خطر مشاغل.

Karim Toubba مدیر عامل Kenna Security گفت: "سیسکو مأموریت دارد تا شیوه تفکر ما درباره امنیت را تغییر شکل دهد و ما یک فرصت منحصر به فرد داریم تا اساساً نحوه مدیریت موثر سازمان‌ها برای مقابله با ریسک‌های گسترده را تغییر دهیم." در حالی که نقش‌های  مخرب همچنان به تکامل روش‌های خود ادامه می‌دهند، ما باید پیش‌بینی، شناسایی، اولویت‌بندی و پاسخگویی به تهدیدات امنیتی مهم را برای مشتریان آسان‌تر از همیشه انجام دهیم. وسعت و مقیاس سیسکو همراه با تسلط Kenna Security در یادگیری ماشین و علم داده، نحوه برخورد کل صنعت با خطرات سایبری را تغییر می‌دهد. "

فناوری Kenna با تمام سیستم‌عامل‌های اصلی ارزیابی آسیب‌‎پذیری صنعت یکپارچه شده است.

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید