​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

جدیدترین one touch ssd شرکت seagate

جدیدترین one touch ssd شرکت seagate

 

SSD ،Seagate کوچیک اما قدرتمندی را برای تولیدکنندگان محتوا راه‌اندازی کرد.

Seagate طیف جدیدی از SSDهای قابل حمل را برای سازندگان محتوا و علاقه مندان به فناوری ارائه داد. One Touch SSD با حداکثر سرعت خواندن/نوشتن متوالی (حداکثر 1030 مگابایت در ثانیه) فضای ذخیره‌ساز 1 و حداکثر 2 ترابایت را ارائه می‌دهد و آن را به یک درایو خارجی با کارایی بالا و بهینه‌سازی شده برای مدیریت و انتقال پرونده‌های مهم تبدیل می‌کند. این درایو برای افرادی که زیاد در حال جا به جایی هستند عالی است و در برابر ضربه تا ارتفاع 2 متر مقاومت می‌کند.

برای انتقال سریعتر داده‌ها، طیف جدید SSD از فناوری USB 3.2 Gen 2 USB-C استفاده می‌کند و همچنین با کامپیوترهای USB-C و USB 3.0 سازگار است. کابل‌های هر دو پورت به همراه درایو گنجانده شده است. این درایوها همچنین با گوشی‌های Android سازگار هستند و می‌توانند به سرعت با پشتیبان‌گیری از فیلم‌ها، عکس‌ها و پرونده‌ها با استفاده از برنامه Seagate Mobile Touch به آزاد سازی فضای اضافی کمک کنند.

One Touch SSD با روکش آلومینیومی و کناره های نرم طراحی شده است، در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای یا آبی ارائه می‌شود و ظاهری زیبا و مدرن دارد که مکمل رایانه‌های شخصی مدرن است. این درایورهای جمع و جور با ابعاد 0.42x2.79x1.97 اینچ، به بازار عرضه می‌شوند.

این SSD شامل نرم‌افزار دسکتاپ Seagate's Toolkit با Sync Plus است که همگام‌سازی فایل را از طریق پشتیبان‌گیری مداوم فراهم می‌کند و خدمات بازیابی اطلاعات برای جلوگیری از دست دادن داده‌ها و هزینه‌های بازیابی را ارائه می‌دهد تا کاربران راحت‌تر باشند. این درایو همچنین با یک سال اشتراک رایگان Mylio Create و چهار ماه عضویت رایگان در Adobe Creative Cloud Photography در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. SSDهای One Touch در اواخر ماه مه در دسترس خواهند بود و با هزینه 94.99 دلار برای 500 گیگابایت، 169.99 دلار برای 1 ترابایت و 309.99 دلار برای 2 ترابایت ارائه می‌شود.

 

 

 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید