​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

بهترین راهنمای خرید انواع سرور HP

راهنمای خرید انواع سرور hp

 

امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که بیشتر کسب و کارها نیازمند خرید سرور باشند. کمپانی‌های زیادی از جمله HP، Dell، FUJITSU، IBM و غیره در زمینه عرضه سرور فعالیت دارند. برای خرید یک سرور استاندارد در کنار کیفیت، امنیت و کارایی باید بودجه و هدف از خرید سرور را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین خرید را برای سرور در جهت رفع نیازهای کسب و کار و سازمان انجام دهید.

در این مقاله به بررسی راهنمای خرید انواع سرور HP می‌پردازیم.

 

با توجه به اینکه خرید سرور hp می‌تواند یک فرآیند پیچیده و مهم باشد. در زیر چند مرحله‌ کلی برای راهنمایی شما در خرید انواع  سرور اچ‌ پی آورده شده است:

تعیین نیازها: ابتدا باید نیازهای خود را مورد بررسی قرار دهید. در واقع باید نوع برنامه‌ها و سرویس‌هایی که قصد دارید روی سرور اجرا کنید، تعداد کاربران همزمان، میزان ترافیک و حجم داده، اندازه و مقیاس پروژه و غیره را بررسی کنید. با تعیین این نیازها، می‌توانید بهترین سرور hp را انتخاب کنید.

بررسی مدل‌ها: بررسی مدل‌ها و مشخصات فنی سرورهای اچ‌پی مورد نظر خود را انجام دهید. HPE ProLiant یکی از معروف‌ترین خطوط محصولات سرور اچ‌پی است که تنوع بالایی در مدل‌ها و پیکربندی‌ها دارد. مطالعه مشخصات فنی از جمله قدرت پردازشی، حافظه، دیسک‌ها، پورت‌ها و قابلیت‌های مدیریتی مختلف سرورها می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. در بخش‌های بعدی انواع سرور HP مورد بررسی قرار گرفته است.

مشخص کردن بودجه: تعیین بودجه مالی که می‌توانید برای خرید سرور اختصاص دهید، بسیار مهم است. سعی کنید بر اساس نیازهای خود و بازدهی مورد انتظار، بودجه مناسب را تعیین کنید.

مقایسه قیمت و امکانات: قیمت‌گذاری و امکانات سرورها بین مدل‌های مختلف انواع سرور HP، متفاوت است. مقایسه قیمت و ویژگی‌های فنی سرورهای مختلف را انجام دهید تا بهترین تطابق بین نیازهای کسب و کار و بودجه‌ را بیابید.همچنین قیمت سرورها بین فروشندگان مختلف ممکن است، متفاوت باشد. مقایسه قیمت و خدماتی که فروشندگان مختلف ارائه می‌دهند، می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند. 

 


شرکت دالمن افزار پارسه مرکز تخصصی فروش و پشتیبانی سرورهای HP، به عنوان یکی از معتبرترین وارد کنندگان سرور و تجهیزات سرور تمامی محصولات خود را با کمترین و منصفانه‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

شماره تماس: 43629-021


 

بررسی نظرات و بازخوردها: قبل از خرید می‌توانید نظرات و بازخوردهای کاربران و مشتریانی که از سرورهای اچ‌پی استفاده کرده‌اند را بررسی کنید. این امر می‌تواند به شما درک بهتری از عملکرد و قابلیت‌های انواع سرورها بدهد و در انتخاب صحیح به شما کمک کند.

بررسی قوانین و مقررات: در صورتی که سرور را برای استفاده تجاری یا در محیط‌های خاص می‌خواهید استفاده کنید، مطمئن شوید که سرور مورد نظر شما با قوانین و مقررات مربوطه سازگاری دارد و مطابق استانداردهای امنیتی است.

دریافت مشاوره قبل از خرید سرور: در صورتی که با تمام جزئیات و مشخصات فنی سرورها آشنا نیستید، می‌توانید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید. متخصصین این حوزه می‌توانند بر اساس نیازها و بودجه شما، سرور مناسبی را پیشنهاد دهند. همچنین مشاوره قبل از خرید علاوه بر اینکه به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند، باعث می‌شود کار شما با سرعت بیشتری به نتیجه برسد و در زمان و وقت شما صرفه‌جویی می‌شود. 

 

دالمن افزار پارسه رتبه اول فروش سرور HP در ایران

 

تمام مواردی که گفته شد تنها بخش کوچکی از مواردی که باید قبل از خرید سرور در نظر بگیرید. علاوه بر موارد گفته شده می‌توان به خرید از فروشنده معتبر، ارزیابی پشتیبانی و خدمات پس از فروش و غیره اشاره کرد. 

 


بیشتر بخوانید: روش تشخیص اصالت کالاهای HPE


 

انواع سرور HP بر اساس کارایی

 

انواع سرور HP بر اساس کارایی

 

از جمله مواردی که در راهنمای خرید انواع سرور hp بررسی می‌کنیم، تشریح و بررسی انواع سرور HP بر اساس کارایی است تا مدیران کسب و کارها بتوانند بر اساس نیاز و کارایی مورد نظر، سرور مناسب را انتخاب کنند.

نامگذاری سرورها بر اساس کارایی و خدماتی که انجام می‌دهند، صورت می‌گیرد. بر همین اساس می‌توان به سرور پایگاه داده، سرور محاسباتی، پروکسی سرور و غیره اشاره کرد. از مهم‎‌ترین سرورهای HP بر اساس کارایی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرور HP مدل Superdome Flex

 

سرور HP مدل Superdome Flex

 

سرور اچ پی مدل Superdome Flex برای کسب و کارهایی مناسب است که در حوزه هوش مصنوعی یا محاسبات HPC فعالیت دارند. سرورهای Superdome Flex از کمپانی HPE از حداکثر 4 پردازنده مقیاس‌پذیر نسل سوم Intel Xeon ، 24 ترابایت حافظه و از 32 کارت PCIe پشتیبانی می‌کنند.

 

  • سرور HP مدل Apollo

 

سرور HP مدل Apollo

 

سرور اچ پی مدل Apollo برای کسب و کارهایی مناسب است که با حجم زیادی از داده‌ها سر و کار دارند و حوزه فعالیت آنها پردازش‌های محاسباتی بزرگ و تجزیه و تحلیل داده ها می‌باشد.  سرورهای Apollo از کمپانی HPE دارای قدرت پردازشی فوق العاده بالایی هستند و قابلیت ارتقاء دارند، از همین رو این سرورها برای فعالیت‌های وب هاستینگ، پردازش دیتاهای بزرگ(Big Data) و اپلیکیشن‌های Super Computing مناسب می‌باشند.

 

  • سرور HP مدل Cloudline

 

سرور HP مدل Cloudline

 

سرور اچ پی مدل Cloudline برای  کسب وکارها و سازمان هایی مناسب است که در زمینه زیرساخت ابری و در محیط رایانش ابری  فعالیت دارند.

 

  • سرور HP مدل SimpliVity

 

سرور HP مدل SimpliVity

 

سرور اچ پی مدل SimpliVity برای کسب و کارها و سازمان هایی مناسب است که در فضای مجازی سازی فعالیت دارند. یکی از محبوب‌ترین سرورهای SimpliVity کمپانی HP سرور SimpliVity 380 می‌باشد.

در ادامه به پاسخ این سوال که چگونه سرور اچ پی مناسب کسب و کار خود را خریداری کنیم؟ پرداخته شده است. این سوال از جمله مهمترین سوالاتی که در راهنمای خرید سرور HP باید به آن پاسخ داده شود.

برای خرید سرور HP مناسب کسب و کار خود لازم است که  شما با انواع سرورهای HP آشنا شوید و بعد از آن سرور مورد نیاز را بر اساس کارایی و رفع نیازهای لازم  کسب و کار خود و بودجه ای که در اختیار دارید، خریداری کنید.

 


چرا سرورهای HP را انتخاب کنیم؟ 

 

بهترین راهنمای خرید سرورHP

 

شاید در هنگام خرید سرور یا قبل از خرید سرور فیزیکی مورد نیاز کسب و کارتان، این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا سرورهای HP را انتخاب کنیم؟ در سال‌های اخیر سرورهای HPطرفداران زیادی پیدا کرده است و به یکی از محبوب‌ترین سرورها در سطح جهان تبدیل شده است. دلایل زیادی باعث شده است که سرورهای اچ پی(HPE) بسیار مورد توجه قرار گیرد و کمپانی HPE به پر فروش‌ترین تولیدکننده سرور در جهان و ایران تبدیل شود، اما یکی از مهمترین دلایل انتخاب سرور HP تنوع زیاد سرورهای  HPEمتناسب با نیاز انواع کسب وکارها می‌باشد.

از جمله دلایل دیگر برای انتخاب سرور HP می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان ارتباط با سرور از راه دور و مدیریت سرور از راه دور به دلیل استفاده سرورهای HPE از نرم افزار مدیریت iLO
  • کمترین میزان خرابی سرورهای اچ پی ای به دلیل استفاده از تکنولوژی هوشمند Array
  • ماندگاری بالای سرورهای HP: در حالی که نسل یازدهم سرورهای اچ پی عرضه شده است، نسل های قبلی (نسل دهم، نهم، هشتم) مورد استفاده قرار می‌گیرند و به دلیل قابلیت ارتقاء‌پذیری این سرورها تا حد زیادی با نرم افزارهای روز هماهنگ می‌شوند.
  • انعطاف پذیری بالای سرورهای HP
  • اطمینان از امنیت، کارایی و عملکرد سرورهای HP
  • و...

با توجه به دلایل انتخاب سرور HP می توان گفت که در واقع شما با خرید سرور HPE یک سرمایه‌گذاری بلند مدت انجام داده‌اید!!! 

 


مشاوره خرید سرور HP

 

راهنمای خرید سرور اچ پی ای

 

مدیران IT هنگام خرید سرور فیزیکی باید دقت کافی داشته باشند زیرا هزینه خرید سرور بسیار بالا می‌باشد. همچنین وجود راهنمای خرید انواع سرور hp در هنگام خرید می‌تواند کمک‌کننده باشد. شرکت دالمن افزار پارسه به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان سرور HP آماده ارائه مشاوره رایگان به سازمان ها جهت خرید سرور HP می‌باشد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید سرور HP با کارشناسان دالمن با شماره 43629-021 تماس حاصل فرمایید. 

شرکت دالمن افزار پارسه با بهره‌گیری از متخصصان و مشاوران همیشه در دسترس آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه سرور و خرید قطعات سرور HP می‌باشد. در صورت عدم پاسخگویی شماره ثابت، شما مشتریان عزیز می‌توانید با شماره همراه 09121364878 تماس بگیرید.

 

فروش و گارانتی رسمی انواع سرور HP

 


نویسنده: محبوبه فغانی نرم


 

۵
از ۵
۳ مشارکت کننده
مهندس روحی گفت:
سلام
چقد من دنبال یک راهنمای خرید سرور HP مختصر و مفید بودم. عااااااااااالی

    مدیریت گفت:
    سلام و وقت بخیر
    خوشحالیم که راهنمای خرید سرور اچ پی مورد توجهتون قرار گرفته
    سپاس از نگاه ارزشمندتون
امیر همتی گفت:
این مقاله در مورد راهنمای خرید سرور hp +مشاوره رایگان کارشناسان شما برای خرید سرور عالی بود و یک خرید قابل قبول متناسب با بودجه ای که داشتم انجام دادم.
تشکر از شما
    مدیریت گفت:
    سلام خدمت شما دوست عزیز
    خوشحالیم که از مشاوره و خرید از شرکت دالمن افزار پارسه رضایت کامل دارید.
    ممنون از نگاه گرم و ارزشمندتون
مهندس محمدپور گفت:
بخش انواع سرور اچ پی بر اساس کارایی از مقاله راهنمای خرید سرور hp خیلی کمک کننده هست برای یک خرید سرور
ممنون
    مدیریت گفت:
    سپاس از توجهتون دوست عزیز
    خوشحالیم که این مقاله براتون مفید بوده
جهانپور گفت:
سلام
راهنمای خرید سرور اچ پی که در سایت شما درج شده مفید بود. برای خرید کمک کننده بود.
    مدیریت گفت:
    سلام و وقت بخیر
    سپاس از نگاه گرم و ارزشمند شما دوست عزیز
آرین آزموده گفت:
خوندن این مقاله برای راهنمای خرید سرور اچ پی ارزش وقت گذاشتن داشت.
مرسی از تیم حرفه ای دالمن
    مدیریت گفت:
    با سلام و وقت بخیر
    سپاس از نگاه ارزشمندتون دوست عزیز
    خوشحالیم مورد توجه واقع شده
سبد خرید