ذخیره ساز HPE Primera

ذخیره ساز HPE Primera

 

ذخیره ساز HPE Primera، هوشمندترین ذخیره‌ساز جهان برای کاربردهای مهم و حیاتی، عملیات مستقل را با انعطاف‎‌پذیری و عملکرد فوق‌العاده ترکیب می‌کند. HPE Primera Storage که یکی از انواع استوریج HP می باشد با استفاده از ترکیبی از نوآوری‌های منحصر به فرد در حوزه هوشمندی، سخت‌افزار و نرم‌افزار، یک تجربه ذخیره‌سازی بی‌نظیر در صنعت ارائه می‌دهد. این فناوری، امکان دسترسی سریع به داده‌ها، 100 درصد ضمانت در دسترس بودن، تأخیر بسیار کم و سرعت بسیار بالا را فراهم می‌کند. همچنین HPE Primera ذخیره‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد و با داشتن مزیت‌های هوشمندانه و معماری چندگره‌ای به کسب و کار شما کمک می‌کند تا به سرعت برنامه‌های سنتی و مدرن را در مقیاس بزرگ ادغام و یکپارچه‌سازی کنید. استوریج Primera به طور خاص برای NVMe و حافظه کلاس ذخیره‌سازی ساخته شده‌‌ است و از یک پلت فرم منحصر به‌ فرد، کاملا موازی، چند حالته و فعال برخوردار است. برای دستیابی به عملکرد بالا و تأخیر بسیار کم می‌توانید به موازی‌سازی نامحدود دست یابید و از تنظیم مجدد فضای ذخیره‌سازی روی تمام اجزای فیزیکی جلوگیری کنید.

در این ویدئو به صورت مختصر ذخیره ساز HPE Primera معرفی شده است:
 

 

ویژگی‌های ذخیره ساز HPE Primera

HPE Primera دارای ویژگی‌هایی است که در ادامه به بیان چهار ویژگی از ویژگی‌های ذخیره ساز Primera می‌پردازیم:

  • ذخیره‌سازی هوشمند

هر کسب و کار یا سازمانی دارای بار کاری است که برای تجارت آن حیاتی است. این بارهای کاری، کلید کشف نوآوری، استفاده از فرصت‌ها هستند. با این حال برای حوزه فناوری و اطلاعات دشوار است که به‌طور همزمان نیازهای کاربردهای مهم و حیاتی موجود و جدید را برآورده کند، زیرا حوزه فناوری و اطلاعات شامل کارهای پیچیده‌ای مانند پیکربندی، عیب‌یابی و پشتیبانی زیرساخت‌ها است. بنابراین شرکت‌ها اغلب در ازای سرعت‌العمل بالا، انعطاف‌پذیری خود را فدا می‌کنند. در حال حاضر با ذخیره ساز هوشمند HPE Primera زمان خداحافظی از این انتخاب فرا رسیده‌‌ است. اکنون زمان ذخیره‌سازی هوشمند است که می‌توانیم هر یک از برنامه‌های مهم تجاری را به طور مستقل مدیریت کنیم.

 


برای استعلام قیمت هارد سرور  HP و خرید از شرکت دالمن افزار پارسه همین حالا اقدام کنید.


 

  • بستری مناسب برای کاربردهای مهم و حیاتی

 HPE Primera امکان جابه‌جایی سریع در فضای ابری را فراهم می‌کند. این پلت‌فرم می‌تواند به راحتی ارتقا یابد و تنظیمات خود را به‌ طور شفاف در عرض چند دقیقه انجام دهد. در نتیجه 93 درصد از زمان استقرار، مدیریت و گسترش ذخیره‌سازی می‌کاهد و 100٪ در دسترس بودن را تضمین می‌کند. انعطاف‌پذیری HPE Primera به مدت طولانی اثبات‌ شده‌ است و توسط HPE InfoSight پشتیبانی می‌شود. ذخیره ساز HPE Primera اگر در کارهای مهم و حیاتی مورد استفاده قرار گیرد، آن کسب و کار می‌تواند به سرعت فوق‌العاده و ذخیره‌سازی بدون وقفه دست پیدا کند.

 

ویژگی های ذخیره ساز HPE Primera

 

  • دسترسی فوری به داده‌ها

سیستم‌عامل HPE Primera می‌تواند خدمات داده پیشرفته بسیار مناسبی را برای برنامه‌های مهم تجاری شما فراهم کند. همچنین سیستم‌عامل HPE Primera خدمات محور می‌باشد. این سیستم‌عامل خدمات محور برای به حداقل رساندن خطرات و شفافیت در برابر برنامه‌ها توسعه یافته‌ است و از طرفی نصب و ارتقا آن نیز بسیار آسان است. علاوه ‌بر این ذخیره ساز HPE Primera با HPE GreenLake با توجه به نیازهای تجاری شما رشد می‌کند.

 


بیشتر بخوانید: GreenLake چیست؟


 

  • رویکرد انعطاف‌پذیری آگاهانه برای تضمین دسترسی 100 درصدی برنامه

HPE Primera با رویکرد انعطاف‌پذیری این اطمینان را می‌دهد که در شرایط بحرانی از قطعی‌ها جلوگیری می‌کند و زمان خرابی برنامه‌های مهم تجاری را به صفر می‌رساند. برخلاف ذخیره‌سازی سنتی ذخیره ساز HPE Primera از AI (هوش مصنوعی) و ML (یادگیری ماشین) با استفاده از HPE InfoSight برای پیش‌بینی و جلوگیری از ایجاد اختلال در فضای ذخیره‌سازی، سرورها و ماشین‌های مجازی استفاده می‌کند.

 

 

خرید استوریج HP از شرکت دالمن افزار پارسه

شرکت دالمن افزار پارسه با بیش از 16 سال سابقه به عنوان یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های واردکننده سرور و تجهیزات سرور شناخته می‌شود. همچنین مجموعه دالمن افزار پارسه به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه فروش محصولات اینترپرایز همواره سعی کرده است تمامی تجهیزات مورد نیاز سازمان‌ها و کسب و کارها را از برندهای مطرح دنیا تامین کند. چنانچه قصد خرید استوریج HP از شرکت دالمن افزار پارسه را دارید می‌توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

 

خرید استوریج HP از شرکت دالمن افزار پارسه

 

سخن پایانی

استوریج HPE Primera می‌تواند نیازهای ذخیره‌سازی فعلی و آینده کسب و کار شما را برآورده کند و تجربه ذخیره‌سازی را کاملا تغییر دهد. همچنین از پیچیدگی و شرایط غیرمنتظره ذخیره‌سازی سنتی مانند ارتقا پیچیده و هزینه‌های پنهان جلوگیری می‌کند. از طرفی این استوریج گزینه‌های به‌روزرسانی کنترل کننده رایگان، قیمت ثابت، پشتیبانی مجوزهای همه‌‌ جانبه و در دسترس بودن داده‌ها را ارائه می‌دهد. و در نهایت HPE Primera یک پلت فرم ایده آل برای برنامه های کاربردی مهم و حیاتی، مجازی سازی و محیط‌های رایانش ابری است. عملکرد و مقیاس‌پذیری بالای معماری ذخیره ساز HPE Primera برای پروژه‌های بزرگ یا پروژه هایی با رشد بالا داده‌ها ایده‌آل است

 

 


 مترجم: محبوبه فغانی نرم


 

 

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
سبد خرید