​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

آینده ذخیره‌سازی با Seagate

آینده ذخیره‌سازی با Seagate

 

شرکت سیگیت در زمینه تجهیزات ذخیره‌سازی سیستم‌های نظارتی، تلاش‌های فراوانی کرده‌ است و محصول خود را با نام اختصاصی SkyHawk روانه بازار کرده است. این محصول برای سیستم‌های نظاری و دوربین‌های مدار بسته بهینه شده ‌است. در دسته محصولات Enterprise، چهار دسته شاخص با زیر برندهای Nytro ،Exos X ،Exos E و بالاخره Systems را می‌توان در نظر گرفت.

از درایورهای SkyHawk برای سیستم‌های NVR و DVR، درایورهای Exos و Nytro در سیستم‌های لبه‌ای و درایورهای Exos X برای سیستم‌های ذخیره‌ساز در سطح enterprise باعملکرد بالا می‌توان استفاده کرد. همچنین راه‌ حل‌های بهینه شده Lyve کمپانی Segate در زمینه‌های مختلف ازجمله سیستم‌های ذخیره‌ساز لبه‌ای Lyve Mobile و ذخیره‌ساز Lyve Cloud بکار برده می‌شود. در نتیجه کمپانی Seagate راه‌حل‌هایی با قابلیت اطمینان بالا، برای سرورها، سیستم‌های ذخیره‌سازی و سیستم‌های NAS در سطح enterprise و دیتاسنترها ارائه می‌دهد.

SkyHawk یک هارد دیسک مربوط به کمپانی Seagate است که به طور خاص برای نظارت با firmware طراحی شده‌ است و در به حداقل رساندن افت فریم و زمان خرابی کمک  زیادی می‌کند. این درایو در ظرفیت‌های مختلف، از 1 ترابایت تا 10 ترابایت در دسترس است.

 

 

 

 

 

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده
سبد خرید