​تماس: 43629-021

دنبال کردن کانال شرکت دالمن در آپارات

پست الکترونیک: info@dap.co.ir​​​​​​​

به علت نوسانات قیمت ارز جهت استعلام قیمت و خرید با واحد فروش شرکت دالمن افزار پارسه تماس بگیرید. شماره تماس: 43629 - 021

راه‌حل‌های سوپرمیکرو برای برنامه‌های کاربردی و پایگاه‌ داده اوراکل

 

تبدیل دیجیتال با راه‌حل‌های سوپرمیکرو برای برنامه‌های کاربردی و پایگاه‌ داده اوراکل

دنیای امروز که به سرعت در حال تغییر است و بازار جهانی همیشه در حال تحول، کسب‌ و کارها را ملزم می‌کند تا با سرعتی برق آسا تغییر کنند و با موقعیت‌های جدید و منحصربه‌فرد سازگار شوند، در غیر این صورت در برابر کسانی که می‌توانند رقابتی باشند، در معرض خطر شکست قرار می‌گیرند. در این شرایط تحول دیجیتال دیگر یک تجمل نیست، بلکه یک ضرورت است.

 

 

 

تحول دیجیتال با داده‌های شما آغاز می‌شود

تحول دیجیتال تماماً در مورد داده‌ها است و اوراکل همچنان با پرکاربردترین و پذیرفته‌شده‌ترین پلتفرم پایگاه‌ داده و برنامه‌های کاربردی برای مدیریت داده‌ها و تجزیه و تحلیل، به پیشروی خود ادامه می‌دهد. فن‌آوری قدرتمند پایگاه‌ داده حافظه اوراکل به شما این امکان را می‌دهد تا تحویل دیجیتال خود را با تجزیه و تحلیل بلادرنگ در برابر پایگاه‌ داده‌های تراکنشی و زنده برای تصمیم‌‌های تجاری و بینش‌های قابل اجرای فوری، سرعت بخشید.

 

 

با راه حل‌های زیرساختی اثبات شده سوپرمیکرو، از عملکرد بهینه پشته اوراکل خود اطمینان حاصل کنید

چه در حال ساخت یک پشته برای حجم کاری تراکنش‌ها باشید یا در حال ساخت انبار داده، سوپرمیکرو جدیدترین فناوری‌ها را از اینتل، AMD، Nvidia و شرکای نرم‌افزاری مانند Nutanix، VMware و NetApp ارائه می‌دهد تا اطمینان حاصل کند که بیشترین عملکرد را از برنامه‌های کاربردی و پایگاه داده اوراکل خود خواهید داشت. سوپرمیکرو راه‌ حل‌های زیرساخت کامل پشته شامل سوئیچ، محاسبه، ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری را در یک معماری یکپارچه برای ساده‌سازی استقرار و مقیاس‌بندی ارائه می‌دهد.

 

 

 

کاهش TCO (Total Cost of Ownership) و در عین حال کاهش ضایعات الکترونیکی با معماری تفکیک‌شده کارآمد در منابع سوپرمیکرو

در سوپرمیکرو، ما عمیقاً متعهد هستیم که جدیدترین فناوری‌های سرور را به مشتریان خود ارائه دهیم، در حالی که ضایعات الکترونیکی را کاهش دهیم و تأثیر منفی بر محیط زیست را به حداقل برسانیم. برای دستیابی به این هدف، سرور سوپرمیکرو پیشگام معماری Server Disaggregated بر روی پلتفرم‌های سرور منتخب است که زیر سیستم‌های ریزپزدازنده، حافظه و ورود-خروجی را از هم جدا می‌کند و امکان چرخه‌های به‌روزرسانی (تازه‌سازی) سطح مؤلفه را بدون نیاز به حذف زیرسیستم‌های کاربردی دیگر فراهم می‌کند. از یک چرخه تجدید سه تا پنج ساله، سرورهای  Resource-Savingسوپرمیکرو، سروری با عملکرد متوسط ​​و کارآمدتر با هزینه کمتر را  نسبت به مدل‌های سنتی rip-and-replace ارائه می‌دهند.

 

۵
از ۵
۵ مشارکت کننده
سبد خرید